Een traject gericht op de ontwikkeling
van je team.
Heb je een focuspunt of onderwerp dat relevant is voor je hele team? Dan gaan we daarmee aan de slag! Dit traject is een combinatie van gezamenlijke trainingen en individuele sessies, gebaseerd op een gemeenschappelijk of individueel doel. Lees hieronder een uitgebreide omschrijving!

Tijdens het eerste gesprek met directie, intern begeleider en/of bouwcoördinator bepalen we samen de behoeftes, het onderwerp en de vormgeving van het traject.

Het doel van de gezamenlijke training is om iedereen 'aan' te zetten, te informeren en te inspireren over het onderwerp dat centraal staat. Na afloop noteert iedereen zijn/haar focuspunten voor de komende periode.

Na een aantal weken te hebben kunnen werken aan de individuele focuspunten, plan ik met iedere leerkracht een online sessie van 30 minuten. Hierin bespreken we hoe de afgelopen weken zijn verlopen en waar hij/zij behoefte aan heeft tijdens de begeleiding in de groep.

Deze begeleiding vindt ongeveer een week later plaats. Ik kom per leerkracht 30 tot 60 minuten in de groep, waarbij ik observeer en tussendoor directe feedback geef.

Tijdens een teambegeleiding vind ik het belangrijk dat we met elkaar leren. Ik ervaar dat de gezamenlijke terugkoppeling voor nóg meer betrokkenheid zorgt. Deze vindt namelijk plaats aan het einde van de begeleidingsdag met alle betrokken leerkrachten.

Aan het eind van het traject vind er en evaluatiegesprek plaats met directie, intern begeleider en/of bouwcoördinator. We blikken samen terug op het traject; hoe is het proces verlopen? Waar staan we nu? Hebben we bereikt wat we wilden bereiken en/of komt er een vervolg op dit traject?
Bij dit traject worden de volgende stappen doorlopen:

Tijdens het eerste gesprek met directie, intern begeleider en/of bouwcoördinator bepalen we samen de behoeftes, het onderwerp en de vormgeving van het traject.

Het doel van de gezamenlijke training is om iedereen 'aan' te zetten, te informeren en te inspireren over het onderwerp dat centraal staat. Na afloop noteert iedereen zijn/haar focuspunten voor de komende periode.

Na een aantal weken te hebben kunnen werken aan de individuele focuspunten, plan ik met iedere leerkracht een online sessie van 30 minuten. Hierin bespreken we hoe de afgelopen weken zijn verlopen en waar hij/zij behoefte aan heeft tijdens de begeleiding in de groep.

Deze begeleiding vindt ongeveer een week later plaats. Ik kom per leerkracht 30 tot 60 minuten in de groep, waarbij ik observeer en tussendoor directe feedback geef.

Tijdens een teambegeleiding vind ik het belangrijk dat we met elkaar leren. Ik ervaar dat de gezamenlijke terugkoppeling voor nóg meer betrokkenheid zorgt. Deze vindt namelijk plaats aan het einde van de begeleidingsdag met alle betrokken leerkrachten.

Aan het eind van het traject vind er en evaluatiegesprek plaats met directie, intern begeleider en/of bouwcoördinator. We blikken samen terug op het traject; hoe is het proces verlopen? Waar staan we nu?